FAQ - Veelgestelde vragen

faq-bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Als je een product hebt gevonden, kun je dit aan je winkelwagen toevoegen. Vervolgens verschijnt er een een pop-up waar je meteen je winkelwagen kunt bekijken. Je kunt je winkelwagen ook bekijken door te klikken op het symbool rechts boven op onze site. Wanneer je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst, kun je doorgaan met bestellen. Vul al je gegevens zoals factuur- en verzendadres, verzending en betaling in. Accepteer de Algemene Voorwaarden en rond je bestelling af.

Waar vind ik mijn ordernummer?

Na afronding van de bestelling ontvang je een mail met je ordernummer. Het ordernummer begint met 400-... in Nederland en 500- in België.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je een bestelling wilt annuleren, verzoeken we je contact met onze klantenservice op te nemen. Let op: een bestelling kan alleen gratis geannuleerd worden, als de bestelling nog niet is verzonden.

Reviews

Producten van onze kunnen een review bevatten, deze reviews zijn echt. Alleen klanten die bij ons een bestelling hebben gedaan, krijgen een mogelijkheid tot het achterlaten van een productreview. Dit systeem wordt door Trusted Shops, onze reviewpartner gecontroleerd. Lees hier meer over de authenciteit van onze reviews.

faq-betaling-sbsupply

Via welke betaalmethode kan ik betalen?

SB Supply biedt je gemakkelijke betaalmethodes waarmee je vanuit iedere situatie veilig en snel kunt betalen. Je kunt kiezen uit deze betaalmethodes:

  • Betaal achteraf, op rekening (Klarna)
  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard
  • Overboeking

Meer informatie over de betaalmethodes vind je hier.

Kan ik als zakelijke klant op rekening kopen?

Ja, dat kan! Plaats in dit geval een offerte.

Waarom is mijn betaling geannuleerd?

Controleer in dit geval of alle gegevens kloppen en of het limiet van jouw creditcard bereikt is. Als de betaling alsnog niet geaccepteerd wordt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

faq-bezorging-sbsupply

Wanneer wordt mij bestelling geleverd?

Alle artikelen in onze winkel die op voorraad zijn, kunnen de volgende dag worden geleverd mits je voor 22:00 hebt besteld (voor sommige artikelen geldt een afwijkende levertijd, dit staat bij het product aangegeven). Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op zondag verwerkt en op maandag geleverd. Meer informatie over bezorgen en afhalen vind je hier.

Wat zijn de verzendkosten?

Indien jouw orderwaarde boven de € 49,- ligt, dan wordt deze gratis verstuurd met DPD en is een handtekening bij bezorging vereist. Bestellingen die door de brievenbus kunnen, worden met DPD verstuurd. Brievenbuspost kost € 1,99. Wanneer jouw bestelling niet door de brievenbus kan, wordt jouw bestelling bezorgd door DPD. Levering de volgende dag kost € 3,99. Lees hier alles over de verzendkosten.

Waar kan ik mij zending volgen?

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je per mail een link met de track & trace code. Je kunt deze code ook in jouw account vinden. Weet je alsnog niet hoe je jouw zending kunt volgen? In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Het kan soms gebeuren dat een bestelling niet op de volgende werkdag geleverd wordt. Dit kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld omdat het product niet op voorraad is. In dit geval vind je op de productpagina informatie over de leverdatum. Helaas kan het ook zijn dat er een probleem met DPD is. Je kunt de bestelling via de track & trace code volgen.

faq-retourzending-sbsupply

Ik wil mijn bestelling retourneren of omruilen

We willen dat al onze klanten tevreden zijn met onze producten. Mocht je eens niet helemaal tevreden zijn met jouw bestelling, heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Let op: De retourkosten naar SB Supply worden in geval van retoursturen (zichtretour) niet vergoed.

Ik heb een verkeerd of defect product ontvangen

SB Supply heeft een hoge leverbetrouwbaarheid. Wij doen ons best om al onze bestellingen foutloos te versturen, maar helaas kan het in uitzonderlijke situaties voorkomen dat we een verkeerd of defect product hebben opgestuurd. Neem dan contact met ons op via telefoon, chat of email: [email protected]Wij willen je vriendelijk vragen om een foto te maken van de pakbon en het verkeerd of defect ontvangen product.

Wat is het adres voor mijn retourzending?

Het retouradres is:

SB Supply Europe afdeling retouren 
Batterij 7 
7141 JL GROENLO   
Nederland

faq-account-sbsupply

Heb ik een eigen account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als je jouw wachtwoord vergeten bent, kun je hier een nieuw wachtwoord instellen.